Foto's van Noorwegen

In 2009 heb ik voor het eerst kennis mogen maken met Noorwegen.
En dat is meteen zo goed bevallen dat ik datzelfde jaar nóg eens een bezoek bracht aan het land.
Een schat aan foto's van Noorwegen heb ik ondertussen "in de la" liggen. Graag wil ik deze, op dit weblog, met u delen.
En wie weet, misschien wordt u ook wel aangestoken met het "Noorwegen-virus".

(U kunt op de foto's klikken voor het bekijken van grotere afbeeldingen)


Pictures of Norway

In 2009, I went to Norway for the first time.
I liked it so much that I visited this country once again the same year.
Meanwhile, I have collected plenty of pictures of Norway which I would like to share with you on this blog.
And who knows, you may also fall in love with Norway.

(Zoom in by clicking the picture)

Truus W

zondag 14 november 2010

Fagernes

Na een bezoek aan het openluchtmuseum is het de moeite waard om ook even in het plaatsje Fagernes zelf te kijken.
Iets buiten het centrum heb je een kleine waterval. Op de weg er naar toe passeer je weer de typische Noorse houten huisjes.
Er zijn (een paar) leuke winkeltjes en de nodige horeca.








1 opmerking:

  1. Wat heb ik geweldig genoten van je foto's! Sommige streken heel herkenbaar. Vanaf 1980 hebben wij zo'n 14 keer vakantie gevierd in dat land. De laatste keer in 2006 Kijk 89 http://corryjohan.web-log.nl/corryjohan/vakantie_2006/ om te zien wa we toen allemaal gedaan en gezien hebben. We hopen dat onze gezondheid het toelaat nog eens naar het noorden te gaan. Zop'n geweldig land!!
    Hartelijke groet, Corry

    BeantwoordenVerwijderen